Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Política
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Comentaris 1 comentari Enviar un comentari
municipis

ERC de Caldes vol que els partits no cobrin res de l'Ajuntament

La regidora Isabel Lozano separa la paga dels partits de la dels regidors

ERC de Caldes de Malavella plantejarà que els grups polítics amb representació a l'Ajuntament deixin de cobrar com a partits, però es manifesta en contra que als regidors se'ls retalli el que cobren personalment. “Les persones estan per sobre dels partits”, diuen. Aquesta proposta es fa com a reacció a la que va plantejar la Plataforma Independent per Caldes (PIC), dimecres passat, en la qual retreia a ERC i ICV-EUiA-E que no donessin suport a la proposta de debatre en el ple que els regidors renunciïn a la paga doble de Nadal. La regidora d'ERC fa la distinció entre el que perceben com a grup polític i el que es cobra per la tasca de regidor. En aquest punt reitera la seva oposició a rebaixar els sous dels regidors i qualifiquen la proposta de la PIC d'“incoherent”.

Darrera actualització ( Divendres, 18 de novembre del 2011 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

avatar Oscar Planes Rovira (Caldes de Malavella)

Interessant, és una manera de que partits locals com el PIC no tinguin finançament, renunciarà ERC als diners públics que cobra de tot arreu?

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter