El PSC ha interposat una demanda davant la Junta Electoral Provincial contra 8TV perquè accepti la presència del número 2 de la formació, Daniel Fernández, en el debat d'aquest divendres a 8TV, o sinó, se suspengui si no pogués comptar “amb la formació política que va obtenir el 46,77% dels vots”.
La formació socialista considera que constitueix un greu perjudici la “publicitat enganyosa” que assegura la presència d'una candidata que mai no ha confirmat la seva participació per incompatibilitats d'agenda.
8tv va convidar la candidata Carme Chacón el passat 30 de setembre.
La Junta Electoral Provincial ha rebut la demanda al voltant d'un quart de dues i l'haurà de resoldre en les properes hores.
La demanda es fonamenta en la impossibilitat de la candidata Carme Chacón d'assistir al debat. Segons el PSC, la candidata ja havia adquirit altres compromisos relatius a la campanya electoral “amb els mitjans públics de Catalunya” i ara es troba, denuncia en “un cas d'indefensió, de manca de respecte al pluralisme polític i als principis d'igualtat, proporcionalitat i neutralitat informativa que estableix l'article 66 de la Llei Orgànica del Règim Electoral General”.
Cuní a RAC 1
Abans que el PSC presentés la demanda davant la Junta Provincial, el periodista Josep Cuní declarava a la cadena del Grup Godó RAC 1 que la candidat del PSC, Carme Chacón, faria “un lleig” a l'electorat si no participa al debat.
Cuní assegurava que en el cas que Chacón finalment no hi sigui, no hi hauria substitut. “No em plantejo que el PSC no enviï Chacón”, ha dit.
El debat es gravarà a les cinc de la tarda als estudis del programa, per la qual cosa, segons deia Cuní abans de la reclamació del PSC, Chacón “té temps de sobres” de tornar de Madrid, on aquest divendres al matí s'ha celebrat l'últim Consell de Ministres del govern Zapatero abans de les eleccions generals.

































Comentaris
8tv, una cadena privada, ha organitzat un debat de candidats i el PSC no hi du la Chacón, estan en el seu dret. Així que si els agrada que hi vagin, i si no, que es fotin. Se'n diu llibertat, i al món anglosaxó aquests debats són quelcom normal i habitual.
Per a mi no és un lleig que no hi vagi, el que és lleig és veure-la tant a la pantalla.
No sé que és pitjor, si veure la Chacón o el llepaculs d'en Fernández.
Recordeu que 8tv es del grup Godo,son la dreta Catalana.Tot hi no anant´hi ja estan desgastan a la Chacon,De això s´en diu corporativisme.
Molt contenta la veig per ser que acaba de venir d'un enterrament a l'Agfanistan. És clar que un funeral sempre és menys dolorós quan la criatura difunta és fill d'un altre. Per cert, què deuen estar fent per Líbia? Per molt que busco no en trobo cap informació. Això dels diaris és com la roba, va per modes.
Que no ens vulguin fer veure garses per perdius, la chaconeta s'ha descartat ella mateixa, ni es culpa del Cuni, ni de 8TV, ni de la junta electoral, la culpa nomes la te la Chacon, no se si s'ha cagat les calces o que li ha passat pero no li pot donar la culpa a ningu.
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.