Tot i perdre més de 20 punts percentuals respecte a les eleccions generals del 2008, el PSC va aconseguir guanyar les d'ahir a Vacarisses amb un sol vot més que CiU. Els nacionalistes van guanyar 190 vots però els van faltar dos per imposar-se. El PP es va consolidar com a tercera força amb un augment de set punts percentuals metre que ERC va retrocedir respecte l'any 2008. A Vacarisses van votar el 64,11% dels electors cridats a votar, cinc punts menys que l'any 2008.
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.