Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Política
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Comentaris 3 comentaris Enviar un comentari
barcelonès

El PSC revalida la seva victòria a Badalona amb sis punts sobre el PP

El PSC va tornar a guanyar les eleccions al Congrés a Badalona, en aconseguir 32.720 vots, el 32,60 % dels sufragis vàlids emesos, seguit pel PP amb 27.040 vots (26,94 %) i CiU amb 18.754 vots (18,68%), mentre que ICV-EUiA va obtenir 9.729 vots (9,69 %) i ERC 4.294 vots, un 4,27 %, segons el recompte definitiu.

En les anteriors eleccions generals a Badalona -la ciutat catalana més poblada governada pel PP-, el PSC es va imposar amb 53,05 % dels sufragis, seguit a gairebé 35 punts de distància pel PP (18,96 %), mentre que CiU va treure el 13,61 % dels vots, ICV-EUiA 5,22 % i ERC es va quedar amb el 4,22 % de les paperetes.

Darrera actualització ( Dilluns, 21 de novembre del 2011 01:00 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

avatar Vicenç Esteban (Badalona)

Felicitats a les formacions polítiques de l'arc municipal que han aconseguit mantenir fidel el seu electorat. Cal perseverància i convicions fermes. No tots el partits son capaços de augmentar el nivell del suport ciutadà. Les xifres parlen per si soles....

avatar Vicenç Esteban (Badalona)

El desgat  que suposa les tasques de govern en temps difícils, sumat  al presa de decisions errònies al llarg de les legislatures municiplas anteriors, ha representat pel PSC a Badalona, malgrat que costi el reconeixer-ho, una devallada de mes de 24.000 vots, amb respecte a les eleccions generals del 2008. Ha suposat un trasvàs  molt important de vots, vers altres formacions polítiques.


Es un fals triunfalisme, pregonar que s'ha guanyat a Badalona, qüant al darrera d'axó hi ha una pèrdua de 24.200 votsper parat del PSC. Es necessària mes humilitat i aceptar la realitat desl resultat de les urnes, que representen la voluntat dels ciutadans.

avatar Vicenç Esteban (Badalona)

Cal fer canvis en profunditat en la executiva i en la cúpula del PSC  badaloní, per seguir  fen feina, però redressant els camins i canviant les formes, per tornat a assolir  les  quotes de suport que ara per ara es poden donar per perdudes.

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter