Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Política
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
POLÍTICA

Els desnonats de Banyoles, sense suport

L'Ajuntament rebutja una moció de la CUP i ICV per fer costat als afectats

El ple de dilluns. Als extrems de la taula, els grups de la CUP (esquerra) i ICV (dreta). Foto: R. E.

La majoria absoluta de l'equip de govern de Banyoles, format per CiU i el regidor no adscrit Jordi Bosch, Barraca, ha impedit aquesta setmana que l'Ajuntament es posés formalment al costat dels afectats per desnonaments, tal com havien proposat, a través d'una moció presentada en el ple de dilluns, els grups de la CUP i ICV. L'altre grup de l'oposició, Junts per Banyoles, sí que va donar suport a la moció.

En la línia de les mocions presentades recentment en altres ajuntaments, en el text es demanava que l'Estat inclogui en la normativa la figura de la dació hipotecària, que l'Ajuntament convoqués els directors de bancs per instar-los a evitar que executessin desnonaments, i que es demani als jutjats informació sobre els amenaçats a perdre l'habitatge. En nom de CiU, Miquel Vilanova va argumentar que ja s'estava abordant part de la problemàtica des del Consorci de Benestar Social i que el punt referit a demanar informació als jutjats situaria el consistori “fora de la llei”.

Darrera actualització ( Divendres, 2 de desembre del 2011 16:47 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter