Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Política
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
BANYOLES

Junts per Banyoles edita un butlletí

El principal grup de l'oposició a l'Ajuntament de Banyoles, Junts per Banyoles (integrat per ERC i gent provinent de Rcat i SI), ha editat el seu primer butlletí d'aquest mandat, després que en publiqués un durant la campanya electoral. S'hi comenten els temes de més interès dels darrers mesos, com ara el canvi de model de la gestió de la distribució de l'aigua, “l'incompliment de la promesa electoral” de construir una nova escola bressol municipal, els sous dels càrrecs polítics per aquest mandat o els premis
El Banyolí de l'Any. Totes les llars de la ciutat rebran el butlletí en format paper els pròxims dies (n'han fet una tirada de 8.000 exemplars), però també es pot aconseguir a través del web de la formació: juntsperbanyoles. blogspot. com. La intenció del grup és anar publicant regularment
el butlletí per donar a conèixer el seu punt de vista sobre
les qüestions d'actualitat.

R.E.

Darrera actualització ( Dijous, 15 de desembre del 2011 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter