Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Política
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
POLÍTICA

Olmedo (PP) pensa que Vila (CiU) vol privatitzar Fisersa

La regidora popular de Figueres es malfia de l'ERO anunciat a l'empresa municipal de serveis

La regidora del PP M.Àngels Olmedo. Foto: EL PUNTAVUI.

La portaveu del PP a l'Ajuntament de Figueres, Maria Àngels Olmedo, sospita que l'ERO que presentarà Fisersa amb la voluntat d'acomiadar deu persones és el principi d'una campanya per privatitzar l'empresa municipal de serveis. La regidora popular argumenta la sospita que hi ha voluntat de privatitzar Fisersa al·legant que “de cop i volta ha passat a ser deficitària”: “Aquesta empresa pública municipal no havia estat mai deficitària, sinó que sempre hi havia hagut superàvit. A més a més, el mes de novembre es va aprovar el pressupost, en què no es preveia plantejar cap expedient de regulació. Ara sembla que tot ha canviat i no hi ha manera d'entendre per què. A més, com sempre, ho hem sabut per la premsa.”

L'alcalde, Santi Vila, va anunciar la setmana passada un ERO que afectaria deu treballadors de l'empresa municipal. El comitè d'empresa de Fisersa i el sindicat UGT van emetre ahir una nota en què confirmaven que l'ERO d'extinció afecta finalment tretze persones tal com ja sospitava la regidora popular, que no entén què ha passat des del novembre fins ara. “No pot ser que la vulguin fer deficitària per poder tenir l'excusa de privatitzar-la?”

La privatització no seria vista malament per Olmedo en unes altres circumstàncies, però no la comprèn en les actuals. “Nosaltres no veuríem malament privatitzar una empresa que fes molts anys que tingués dèficits i que fos inassumible per a l'economia de la ciutat, però és que aquest no és el cas.”

Les repercussions de la privatització de Fisersa per a Figueres serien nefastes per a l'Ajuntament a parer d'Olmedo. “Ens preocupa perquè ara repercutiria en el pressupost de l'Ajuntament de manera molt negativa. Si deixen d'entrar diners de les empreses municipals això serà, per dir-ho d'alguna manera, una ruïna.”

Darrera actualització ( Divendres, 13 de gener del 2012 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter