La setmana vinent, segurament no abans de divendres, es farà efectiu el nomenament del que haurà de ser el nou subdelegat del govern de l'Estat a Girona, en substitució de Francesc Francisco-Busquets, que es jubila demà. Ara mateix, el PP ja té seleccionats set candidats, entre els quals hi ha funcionaris de Girona i Barcelona, i està acabant de valorar quin té el millor perfil.
De moment, la tria es porta a terme amb un fort pes específic del PP a Girona, amb la voluntat d'aconseguir un bon delegat per a Girona. I, en aquest sentit, s'ha apostat per buscar candidats de nivell, amb un perfil professional. Des del PP a Girona s'ha avançat reiteradament la voluntat de millorar la representació a Girona, perquè la relació amb l'Estat sigui més fluïda i eficaç.
Ara mateix, doncs, hi ha set candidats aspirants, entre els quals hi ha funcionaris de Girona i de Barcelona i es nomenarà el més qualificat. El fet que Francesc Francisco-Busquets plegui no representa problemes perquè el càrrec l'ocuparà en funcions el secretari general, el qual, per cert, i per coneixement del territori i experiència professional, podria perfectament ser un dels candidats a ocupar el càrrec.
Els temps
El nomenament del nou subdelegat es durà a terme amb tota probabilitat a finals de la setmana vinent, segurament divendres, coincidint amb la celebració del consell de ministres. Ahir, per exemple, es va nomenar Jordi Cornet, delegat especial de l'Estat al Consorci de la Zona Franca de Barcelona.
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.