El PP retira l'esmena a la totalitat que havia presentat contra la llei d'acompanyament dels pressupostos.
La presidenta del PPC, Alícia Sánchez Camacho, ho ha anunciat aquest dilluns a la vegada que ha alertat a CiU que “no és un xec en blanc” i li ha reclamat la mateixa “responsabilitat” amb que ha defensat que estan actuant els populars.
Sánchez Camacho ha afirmat que encara “queda molt per parlar, per corregir i negociar” i ha destacat que especialment aquestes correccions s'han de centrar en introduir canvis pel que fa a la taxa turística i el tiquet moderador.
Segons la presidenta del PPC, els pressupostos han de ser “un instrument per a la reactivació econòmica”.

































Comentaris
Arturuuuuuu... preparat que la Quemascla et passar factura ben aviat.
Rei artur, ja tè vostè la primera reacció a la seva llepada de cul , apa els espanyolitos i seràn contents , catalunya cada vegada mes esclava d'espanya,la pròxima què rei artur , l'idioma ?
Esquerra Republicana de Catalunya fou vilment satel·litzada pel PSOE durant els anys dels Tripartits. Per què no hauria d'ésser satel·litzada ara CiU pel PP? Si, per a la destrucció de Catalunya, el PP compta amb l'anuència de CiU, tot anirà més suau i sense estridències.
Que CIU i PP aprovaran els comptes està cantat. La resta és distreure al personal una estoneta, que si m'agraden que si no que si PSC que si ERC ens acostem a no ara no. Això en espera d'un pacte fiscal que no arribarà mai, o tant diluit que serà com l'ho de l'estatut. Llavors CIU haurà de decidir si va per la secessió o gestiona les engrunes.
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.