El coordinador general d'EUiA, Jordi Miralles, va mostrar ahir la seva “preocupació” per la possibilitat que es pugui consolidar un pacte estable entre CiU i el PP, un acord que va qualificar com el de la “doble A: la d'Artur Mas i la d'Alícia Sánchez-Camacho”.
Miralles va fer aquesta advertència en el marc del consell nacional de la formació. El també diputat va assenyalar que una entesa entre nacionalistes i populars pot tenir conseqüències per a “les persones i els seus drets”, i per a la “qualitat democràtica i l'autogovern”. Segons la seva opinió, l'exemple més clar dels perills d'aquesta “suma conservadora” el trobem en un pressupost català, que EUiA i el seu soci, ICV, consideren massa sever per a les classes mitjanes. La mateixa situació, segons Miralles, s'ha produït al Congrés dels Diputats amb les “decisions duríssimes” adoptades pel govern de Mariano Rajoy amb el suport de CiU.
En vista d'aquest escenari va reivindicar “l'aliança cívica de la gent en la defensa dels seus drets”. Precisament, aquesta setmana el grup parlamentari d'ICV-EUiA ha obert una pàgina web en què situen les esmenes que han presentat al pressupost i en què demanen als internautes que els enviïn les seves alternatives.
D'altra banda, el dirigent d'EUiA també es va adherir a la mobilització convocada per la plataforma Prou Retallades pel dissabte 28 de gener. En aquest punt va retreure al president de la Generalitat, Artur Mas, que no s'hagi assegut a negociar en cap ocasió amb els sindicats que representen el sector públic. “Ha preferit pactar amb Alícia Sánchez-Camacho”, va etzibar-li.

































Comentaris
Això, és un avís pels que van botar i boten un partit que tots sabem que són uns botiflers com és CiU.
INDEPENDÈNCIA JA. Els catalans dignes, hem de votar partits netament independentiste s.
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.