En coincidència amb la inauguració del Centre d'Atenció Integral per a les Persones sense Llar, una de les millors inversions realitzades en els últims anys a aquesta localitat de la comarca de la Safor, la coalició econacionalista assegura, que és un bon moment per a reprendre el treball de la comissió que gestione la pobresa de la vila i atenga les persones necessitades de Gandia.
La crisi en la que estem immersos des de fa uns anys està tenint unes conseqüències terribles, econòmiques i socials. Entre elles, la d'un augment de persones que viuen per baix de l'anomenat llindar de la pobresa. Els components del Bloc opinen que amb aquesta realitat no es poden fer retalls de caràcter social.
En octubre de 2010, ja presentaren una moció perquè Gandia, seguint els models estatal i autonòmic i d'altres municipis, aprovara el seu Pacte Local contra la Pobresa. Aleshores es va acordar, per unanimitat, constituir un grup de treball al si del Consell de Benestar Social per dur-ho endavant. Eixe grup de treball, a instàncies dels dos partits majoritaris d'aleshores, va ajornar la seua activitat fins passades les eleccions municipals de 2011 i en esta legislatura encara no s'ha constituït, tot i haver-ho acordat així en l'única reunió celebrada del Consell de Benestar Social.

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.