Esquerra Republicana de Catalunya (ERC) ha iniciat una campanya per reclamar a la Generalitat que habiliti els mecanismes legals i executius necessaris perquè tothom qui ho vulgui (administracions, institucions, empreses o ciutadans, entre d'altres) pugui liquidar els seus impostos a l'Agència Tributària de Catalunya. La campanya consisteix a dur en el ple dels ajuntaments una moció a favor de situar l'agència tributària catalana com l'únic interlocutor per a tota mena de relacions fiscals, en lloc de l'agència tributària estatal. Entre aquestes relacions fiscals, hi ha, lògicament, les liquidacions de tributs i retencions. ERC engega aquesta campanya en vista del dèficit fiscal que el país viu i l'agreujament de la situació econòmica i financera a causa de la crisi.
Política
política
ERC impulsa una campanya contra la insubmissió fiscal
Reclama que es liquidin els impostos a l'Agència Tributària de Catalunya
Notícies de ...
Publicat a
- El Punt Avui. Comarques Gironines 02-02-2012 Pàgina 9
































Comentaris
Lloable. Ja aniria siguent hora. El que no tinc clar es com s'evita la represalia per a persones físiques i empreses en cas de liquidar impostos a Catalunya i no a l agencia estatal (multes, recàrregs, inspeccions, etc).
Si la iniciativa es real i seriosa (no nomes un globus sonda) i cobreix mínimament aquestes contingencies (cosa molt difñicil) el seguiment podria arribar a ser notable. Si no ho impulsa directament el President de la Generalitat la iniciativa no tindrà cap efecte (que es el que em temo).
En fi, que si tinguessim l'atreviment de posar en marxa una cosa així ploraria d'emoció.
Així doncs el titular hauria de ser Campanya CONTRA la insubmissió Fiscal envers Catalunya i a favor d'ingressar impostos a l'Ag. tributària Catalana o a favor de no pagar-los a la Ag. Tributària Espanyola.
El redactat no encaixa.
Jo tambè penso que l'anunciat de la noticia està mal redactat. Indueix a la confusió.
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.