Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Política
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Comentaris 3 comentaris Enviar un comentari
política

ERC impulsa una campanya contra la insubmissió fiscal

Reclama que es liquidin els impostos a l'Agència Tributària de Catalunya

Esquerra Republicana de Catalunya (ERC) ha iniciat una campanya per reclamar a la Generalitat que habiliti els mecanismes legals i executius necessaris perquè tothom qui ho vulgui (administracions, institucions, empreses o ciutadans, entre d'altres) pugui liquidar els seus impostos a l'Agència Tributària de Catalunya. La campanya consisteix a dur en el ple dels ajuntaments una moció a favor de situar l'agència tributària catalana com l'únic interlocutor per a tota mena de relacions fiscals, en lloc de l'agència tributària estatal. Entre aquestes relacions fiscals, hi ha, lògicament, les liquidacions de tributs i retencions. ERC engega aquesta campanya en vista del dèficit fiscal que el país viu i l'agreujament de la situació econòmica i financera a causa de la crisi.

Darrera actualització ( Dijous, 2 de febrer del 2012 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

avatar Gerard Calr (Girona)

Lloable. Ja aniria siguent hora. El que no tinc clar es com s'evita la represalia per a persones físiques i empreses en cas de liquidar impostos a Catalunya i no a l agencia estatal (multes, recàrregs, inspeccions, etc).


Si la iniciativa es real i seriosa (no nomes un globus sonda) i cobreix mínimament aquestes contingencies (cosa molt difñicil) el seguiment podria arribar a ser notable. Si no ho impulsa directament el President de la Generalitat la iniciativa no tindrà cap efecte (que es el que em temo).


En fi, que si tinguessim l'atreviment de posar en marxa una cosa així ploraria d'emoció.

avatar Fernando Sans Reina (Barcelona)

Així doncs el titular hauria de ser Campanya CONTRA la insubmissió Fiscal envers Catalunya i a favor d'ingressar impostos a l'Ag. tributària Catalana  o a favor de no pagar-los a la Ag. Tributària Espanyola.


El redactat no encaixa.

avatar Dídac i prou (Barcelona)

Jo tambè penso que l'anunciat de la noticia està mal redactat. Indueix a la confusió.

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter