Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Política
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Comentaris 33 comentaris Enviar un comentari

Vidal-Quadras acusa Sánchez-Camacho de col·laborar amb el “projecte secessionista” de CiU

L'eurodiputat del carrega contra la presidenta del PP a Catalunya per donar suport a la reclamació del deute de l'Estat amb la Generalitat

La titlla de “madrina de la colla de malgastadors irresponsables que són els nacionalistes”

L'eurodiputat Alejo Vidal-Quadras i la presidenta del PP català, Alícia Sánchez-Camacho, en una imatge del 2010 Foto: ARXIU.

L'eurodiputat del PP Alejo Vidal-Quadras ha acusat la presidenta del Partit Popular de Catalunya, Alícia Sánchez-Camacho, de “col·laborar amb el projecte secessionista de CiU”.

En una entrada aquest dijous al seu bloc, Vidal-Quadras ha afirmat que la líder del PP català actua com a “madrina de la colla de malgastadors irresponsables que són els nacionalistes ajudant-los a aconseguir més diners per continuar construint el projecte secessionista”.

Per l'eurodiputat popular, la presidenta del seu partit s'ha de preocupar pels milions de petits comerciants, professionals, assalariats i comerciants enlloc dels “elitistes i reduïts cenacles que pul·lulen pel Cercle d'Economia, el Cercle Eqüestre i Foment del Treball.

Vidal-Quadras ha valorat així les trobades que la seva companya de partit va mantenir amb els ministres d'Economia i Hisenda, Luis de Guindos i Cristóbal Montoro, per demanar-los que els pressupostos del 2012 incloguin els diners que l'Estat deu a Catalunya corresponents a les partides del Fonts de Competitivitat i de la disposició addicional tercera de l'Estatut.

Per l'eurodiputat popular, “la bona de l'Alícia” ha actuat “plena de tanta ingenuïtat com de seràfica intenció” i creu que s'equivoca quan s'erigeix com la mediadora entre la societat civil catalana i el govern espanyol.

A més, ha criticat que Sánchez-Camacho utilitzi un llenguatge amb “càrregues de pólvora ideològica” en parlar d'“un millor ancoratge de Catalunya a Espanya”. Al seu parer, utilitza unes expressions provinents del nacionalisme català “que han estat imposades pels seus inventors fins el punt que els seus teòrics oponents acaben fent-les seves”.

L'expresident del PP català remarca que la seva successora d'aquesta manera ambdós territoris en un rang d'igualtat i pressuposa que és Espanya “qui ha de posar tot de la seva part perquè Catalunya se sentit a gust en aquesta relació bilateral”.

Darrera actualització ( Dijous, 2 de febrer del 2012 15:11 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

avatar Josep Andreu (Vilanova i la Geltrú)

Aquest tio m'encanta haha hauria de ser clarament president del PPC.

avatar Pep De Choële (Argentina)

Quin element mes putrefacte... Te sort de que viu als temps que son dons si ho hagués fet mes enllá. segurament ja estaría enganxat als quatre cavalls.


Visca Catalunya!

avatar Jordi McFee i Estruch (Londonderry, Irlanda)

Mai m’ha agradat l’Alícia, però ara, comparant-la amb el malèvol i maquiavèlic Alejo dels dallonses, comença a caure’m una mica simpàtica. Una mica només, eh !  Dels dos mals, el menor.

avatar Elm Costa i Bricha (Belfast)

Digui-ho, siusplau, Sr. Vidal-Quadras: la Camacho s'ha fet independentista ! Quin horror més horrorós ! I després de la trobada d'ahir amb en Mas, vagi amb compte, que potser en Rajoy ...

avatar Jordi McFee i Estruch (Londonderry, Irlanda)

Aaahhh, ben pensat Elm Costa.  Aquest deu ser el pla secret d’en Mas ... hipnotitzar l’enemic !!! Ostres que bo, a partir d’avui en Rajoy a manifestar-se al carrer a favor de la independència de Catalunya.

avatar Josep Andreu (Vilanova i la Geltrú)

Jordi no sé si són tan astuts com per jugar al poli bo i el poli dolent perquè a algú li pugui acabar agradant un energumen com la Camacho. Ho dubto. Simplement fan allò de dir negre i dir negríssim per tenir contenta tota la parròquia. El més significatiu és que el PP deu creure que fins i tot una CiU que ho acata tot, que renuncia a tot i que es deia encular a canvi de res i encantada, encara resulta indigerible per part del seu electoral. Aquí arriba el nivell de racisme extrem d'aquesta gentussa, és completament irracional. Per això crec que el Vidal-Quadras aniria bé al PP català, es destaparien completament.

avatar Jordi McFee i Estruch (Londonderry, Irlanda)

Josep, si de cas aquests dos nomes sabrian jugar al poli dolent i fastigos i al poli encara mes dolent i mes fastigos.

avatar JOSEP SERRET (Barcelona)

Ara vuldràn què ens creiem això, es ben clara la seva estratègia, el quadras acusa a la ramoneta, la ramoneta sortirà dient-hi què ella treballa per catalunya així voldran què nosaltros no descomfiem de la ramoneta, i espanyolitzar poc a poc, catalunya amb l'ajut del rei artur , dons srs no, no ens ho creiem, però el pitjor de tot es què ciu, juga al mateix joc, es simplement fàstigos

avatar JOSEP SERRET (Barcelona)

ramoneta igual a puteta

avatar Laura Pla (Besalú)

Qui s'ho creu?  Ara, que així estem ben distrets!

avatar alien 8e passatger (barcelona)

si si , ( catalonia ) però al madrid ens ho em passat per el forro,,  a por ellos ho he,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

avatar alien 8e passatger (barcelona)

Seriosament, realment es poden creure ells, què ens passarem aquesta estratagema ? son mes curts del què em pensava, srs això no cola, pensin d'altre ¿ pensin ? realment els hi falten idees, sembla una capítol de una pel.licula de policies, ! VINGA HOME VINGA !

avatar francesc-xavier miralles

¡¡¡ Marededèusenyor ¡¡¡ i amb el fred que fá.

avatar josep vicent montesinos i peñarrocha (Llíria)

Potser siga aquesta la causa, el fred, i per això necessiten escalfar-se entre ells.

avatar Adam Colomer (LES CORTS)

Aquesta gent està malalta, aquest senyor no li senta bé la droga que pren...

avatar Eduard Baró i Guillamon (Preixens)

Ja us ho deia fa dies, en Vidal quadras és ben boig, alguna cosa li va passar de petit, de debó sino no m'explico aquest desmarxar tant en tot, però sobretot en la deria contra catalunya que l ifa dir grans tonterie scom que la camacho segueix el secessionisme de mas, IM PRE SIO NANT!

avatar Josep Andreu (Vilanova i la Geltrú)

Doncs així una mica restrospectivam ent, és clar que el Vidalquadras ho fa per 3 motius: per no oblidar la deguda atenció a l'electorat més ultraxenòfob (com aquest troll hispà que sovinteja per aquí), per fer quedar la Camacho de moderada i, segurament, perquè mai se sap el profit que en pots treure, però està clar que si alguna cosa no li manca a aquest sonat és credibilitat. És un paio de fiar.

avatar Agusti Vilella Guasch (Cambrils)

Si realment aquest esperpèntic personatge es creu això que diu, està per ingressar-lo al frenopàtic per la via d'urgència.

avatar Miquel Soler (Vic)

Aquesta si que es bona... Però: què fuma aquest home?

avatar Miquel Bravo i Franch (Pallejà)

Aquest paio amb el nom ja paga!! Quadras jeje es on haurie d'estar sempre.


 


 


Independencia!! //*//

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter