El grup municipal del PSC a l'Ajuntament de Girona van iniciar ahir al matí una sèrie de visites a equipaments i serveis municipals de la capital gironina. Segons han explicat els socialistes, l'objectiu d'aquestes visites barri a barri és “conèixer de primera mà i al detall la realitat de cada sector de Girona”. La finalitat és parlar amb els tècnics i professionals que formen part dels equips socials dels barris per conèixer les accions que s'estant duent a terme. La portaveu del PSC a l'Ajuntament de Girona, Pia Bosch, va assegurar: “La principal prioritat en aquests moments difícils és lluitar contra la crisi evitant les retallades socials i pal·liant els efectes negatius que aquesta situació està provocant entre la població”. Ahir mateix, Pia Bosch i les regidores Sílvia Paneque i Amèlia Barbero van iniciat les visites a dos dels barris més poblats de la ciutat, Sant Narcís i Santa Eugènia. Demà, dia 9, el PSC visitarà el centre cívic Onyar, el Sector Est de la ciutat i l'edifici Fòrum del Barri Vell.
Política
girona
El PSC de Girona visita els serveis municipals
Notícies de ...
redacció
Publicat a
- El Punt Avui. Comarques Gironines 08-02-2012 Pàgina 6
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.