El regidor del Bloc de Dénia, Josep Crespo, ha explicat en conferència de premsa que ara que ha tornat a estar d'actualitat el tema de les prospeccions petrolíferes a les costes, la postura del Bloc continua sent la mateixa, “aquestes pràctiques no beneficien en res, cal apostar per les energies netes, renovables i respectuoses”. Respecte a l'anunci del nou ministre del PP de reformar la llei de Costes, Crespo ha manifestat el seu desacord perquè el que s'ha de fer és protegir el litoral i no al contrari.
La polèmica per les prospeccions petrolíferes torna a estar d'actualitat, sobretot després que el nou govern de l'Estat anunciara aquestes pràctiques pròximes a les costes. En aquest sentit, el regidor nacionalista lamenta que aquest tema porte al PP a una “guerra” dialèctica i que finalment no es prenga cap mesura al respecte i reitera l'oposició del Bloc a la utilització d'energies fòssils, contaminants i destructores del paisatge i territori i ha instat al PP de Dénia per tal que pressione els governs de València i Madrid per tal que no es porten a terme aquestes pràctiques.
Pel que fa a la Llei de Costes i que afecta als “xiringuitos” costaners, Crespo s'ha queixat de la promesa que s'ha fet des del govern central del PP de voler reformar aquesta llei sobretot per tal de desprotegir les zones on ja s'ha construït abans.

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.