Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Política
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Detinguts dos membres d'ETA a Guipúscoa

Els arrestats són Juan Ignacio Otaño Labaca, de 51 anys, i Iñaki Iguerategui Lizarribar, de 42 anys

Documents enviats per les autoritats judicials franceses faciliten l'operació

Juan Ignacio Otaño Labaca Foto: GUÀRDIA CIVIL.

La Guàrdia Civil ha detingut dos presumptes etarres a Andoain (Guipúscoa), als que se'ls imputa delictes de pertinença a banda armada. L'operació ha estat possible després d'analitzar uns documents enviats per les autoritats judicials franceses, que han permès identificar una cèl·lula de suport a les estructures directives d'ETA. Els arrestats són Juan Ignacio Otaño Labaca, de 51 anys i amb domicili a Andoain, i d'Iñaki Iguerategui Lizarribar, de 42 anys i també domiciliat a Andoain.

La policia ha registrat els seus domicilis, sota l'autorització del titular del Jutjat central d'instrucció número 6, en funcions de guàrdia, i de la Fiscalia de l'Audiència Nacional. Les investigacions policials se centren ara en esbrinar les funcions concretes d'aquests membres d'ETA, dels que se sospita que haurien estat dirigit almenys per Francisco Javier Lopez Peña, conegut com Thierry i Ainoa Ozaeta Mendicute, els dos dirigents de l'aparell polític de la banda, detinguts el maig el 2008.

Darrera actualització ( Dimarts, 21 de febrer del 2012 13:18 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter