La delegada del govern al País Valencià, Paula Sánchez de León, ha manifestat en conferència de premsa celebrada a València poc després de les 13 hores de dimarts 21 de febrer, que obrirà expedient informatiu per tal d'esclarir si han hagut extralimitacions en l'actuació de la policia nacional durant la repressió de les concentracions d'estudiants hagudes en la vesprada nit d'ahir al centre de la ciutat.
No obstant això, ha manifestat assumir totes les decisions policials preses a peu de carrer pels comandaments de les forces de seguretat de l'Estat, tot i que ha qualificat les manifestacions del cap superior de la policia, Antonio Moreno, com a "desafortunades", tal i com el mateix policia ha acceptat.
A preguntes dels nombrosos periodistes presents en la conferència de premsa sobre possibles responsabilitats polítiques, ha manifestat que no està disposada assumir cap mena de responsabilitat política i el que desitja a partir d'ara és “recuperar la normalitat i la calma”.
A partir d'ara, Sánchez de León vol reunir-se amb els representants dels estudiants per tal de rebaixar el clima existent al carrer i assegura no haver-ho fet abans, perquè no havia trobat els interlocutors vàlids del col·lectiu.
Finalment, la delegada del govern ha assegurat que en cap moment s'han donat instruccions concretes a les forces de seguretat de l'Estat i en tot cas, és a partir d'ara on ha dit fer-se responsable de tot el que passe al carrer en les pròximes hores pel que fa les actuacions policials.

































Comentaris
Algú encara no té clar qui són els terroristes? Doncs que li mire bé el rostre al cap superior de policia Antonio Moreno.
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.