Els diputats del PSC van votar ahir en contra de la moció d'ERC al Congrés dels Diputats en què es demanava al govern espanyol que acatés les sentències del Constitucional i del Suprem per tal que siguin les comunitats autonòmiques les que recaptin i gestionin el percentatge de l'IRPF que cada territori destina a fins socials. La moció va rebre els vots contraris del PP i el PSOE, inclosos els dels diputats del PSC. Els diputats Joan Tardà, (ERC), Carles Campuzano (CiU) i Laia Ortiz (ICV) van acusar els socialistes catalans de trencar el front català amb què es reclamava corregir un “greuge històric”, ja que Catalunya recapta el 25% del total de l'Estat i en rep el 14%, és a dir, dels 59 milions d'euros del 2011 recaptats per mitjà de la casella del 0,7% se li van assignar 29 milions.
Però no tan sols es va desmarcar de la resta de diputats catalans, sinó que, a més, amb el vot contrari, el PSC incomplia un punt del programa electoral en què proposava “reconsiderar el model del 0,7%, incorporant la territorialitat”. Tardà va arremetre contra el PSC per no haver complert un compromís i per haver tingut el “despropòsit” de presentar una moció alternativa que en desvirtuava tot el contingut. Campuzano va acusar el PSC de fer el “numeret” i el va instar a assumir “l'absoluta dependència que tenen respecte al PSOE”.
































Comentaris
Si a veure si s´acaba el numeret dels Maragalls, Obiols, Gelis , Tures i la resta i fan un pensament.
Són una colla de botiflers, traidors i venuts. No hi ha més.
Es curiós que les sentencies del TC i TS que dicten a Catalunya ens diuen que s' han de complir i el nostre parlament ni tan sols fa una moció en contra de aquestes sentencies. El Suprem ordena que Catalunya gestioni el 0,7 % i PP.PSCOE voten en contra de la proposició de ERC que insta a complir-la, per tant no la compliran i se salten la llei.
¿ Quan s'ha d'amplificar per tots els mitjans a l'abast de Catalunya i també instar per part de les autoritats de Catalunya a no pagar els impostos a l' estat espanyol perque ho ha votat aixi el parlament de Catalunya ?
Si el parlament d' Espanya nega complir les sentencies en contra seva, doncs el de Catalunya tambe te el mateix dret la qual cosa voldria dir que els parlaments estan per damunt dels tribunals espanyols. Doncs som-hi .
Cap novetat, aixó ja ho sabiem que passaria, sempre ha estat així i sempre ho será, son uns traidors.
quin PSC ? voleu dir els del PSOE-c?
amb respecta a Catalunya el nois aquestos es comporta'n igual que qualsevol altre partit espanyol, son un botiflers readobants!
Son pitjor qe en vidal."cuadros"
Cap novetat. Ara sortirà algú de l'ala catalanista fent unes declaracions tebiones del tipus " hi han certs aspectes que hem de revisar" i així fins la següent
Una perera sempre fará peres, mai fará figues.
Quin fàstic de sociates! El dia que Catalunya sigui independent els haurem d'enviar a l'exili. Segurament, l'estat veí els rebrà amb tots els honors pels serveis prestats durant tants d'anys.
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.