El comitè unitari de treballadors de l'Ajuntament de la Bisbal ha presentat al·legacions al pressupost del 2012 perquè el consideren “lesiu” per als treballadors, tant els funcionaris com els contractats laborals. En el text de les al·legacions expliquen que els treballadors “financen l'Ajuntament”, i constaten que l'Ajuntament “està finançant la Generalitat”. Pels representants dels treballadors això és paradoxal i reclamen que l'Ajuntament de la Bisbal sigui un consistori “de serveis adreçats als ciutadans on aquest trobin suport a les seves necessitats i inquietuds”,i no un ajuntament “de característiques tècniques o executives exclusivament”. Segons el parer dels representants dels treballadors, el pressupost per al 2012 té com a objectiu “bàsic i principal” la reducció de despeses i “de manera molt especial el capítol 1 de despeses de personal”. Reclamen un replantejament del pressupost.
Política
LA BISBAL
Fan al·legacions al pressupost del 2012
Notícies de ...
JOAN PUNTÍ
Publicat a
- El Punt Avui. Comarques Gironines 23-02-2012 Pàgina 14
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.