Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Política
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
alt camp

Batet demana responsabilitat als empleats del Pius Hospital

L'alcalde de Valls dedica tota la seva conferència sobre l'estat de la ciutat al referèndum convocat divendres al Pius

L'alcalde de Valls, Albert Batet, ahir durant la seva intervenció a la Casa de Cultura Foto: JOSÉ CARLOS LEÓN.

L'alcalde de Valls, Albert Batet, va decidir ahir a última hora fer un gir en la conferència sobre l'estat de la ciutat prevista inicialment per dedicar-la de manera gairebé exclusiva al futur del Pius Hospital. Batet –que tancava el cicle de conferències d'alcaldes del Camp de Tarragona organitzat pel Col·legi de Periodistes– va preferir no parlar “dels grans eixos i projectes de ciutat” per centrar-se en el Pius Hospital: “Aquesta és una setmana decisiva”, va destacar, perquè divendres s'ha convocat un referèndum a l'hospital perquè els treballadors aprovin o desestimin el pacte al qual s'ha arribat amb el comitè d'empresa: “Si guanya el sí, no s'aplicarà l'expedient de regulació d'ocupació, que suposaria acomiadaments, i implicaria una rebaixa del 3,5% de tots els conceptes salarials”. “Però si guanya el no, s'aplicarà un ERO d'extinció de 40 llocs de treball i un altre ERO de suspensió temporal que afectaria 40 treballadors més, un escenari que suposaria el tancament d'alguns serveis”, segons Batet.

L'alcalde va recordar que l'endeutament del Pius Hospital és de 8 milions i que al centre treballen 520 persones: “Això fa del nostre hospital la segona empresa de la ciutat en nombre de treballadors”, segons Batet, que amb l'acte d'ahir va trencar el seu silenci sobre la problemàtica del Pius i va voler demanar “responsabilitat” als treballadors “en un dels moments més decisius dels últims 20 anys”.

No va ser fins al final de la xerrada, i arran de les preguntes dels periodistes, que Batet va parlar d'altres projectes de la ciutat, com ara el POUM, que va assegurar que s'aprovarà inicialment aquest any.

Darrera actualització ( Dijous, 23 de febrer del 2012 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter