Dijous, 24 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Política
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

El portaveu de Deumil.cat estripa el carnet de CDC

De la mateixa manera que ERC, Convergència també té problemes interns amb els sectors més sobiranistes. El portaveu de la plataforma Deumil.cat i impulsor de la Iniciativa Legislativa Popular (ILP), per convocar un referèndum d'autodeterminació, Enric Canela, va anunciar ahir que es donava de baixa de CDC després de 25 anys militant-hi. L'autor de l'article que va impulsar la manifestació independentista a Brussel·les el març passat va criticar el seu antic partit perquè rebutja la ILP. La demanda d'una consulta pel 2010 va rebre el vot en contra dels partits a la Mesa del Parlament, inclosa ERC, per «inconstitucional» i perquè no s'ajusta al marc de competències de la Generalitat.

Darrera actualització ( Diumenge, 21 de juny del 2009 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Barcelona/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Barcelona

Asesor Comercial Financiero Barcelona

Fuerza Comercial Consultoria

23/05/12 17:58 - BARCELONA

Gestor telefònic de Cobraments

Abinitio Consulting

23/05/12 17:01 - BARCELONA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Xiular l’himne d’Espanya és una falta de respecte?
Xiular l’himne d’Espanya és una falta de respecte?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter