Després de perdre la moció de confiança lligada al pressupost està en espera de veure si l'oposició li fa una moció de censura. És una aposta arriscada?
–«El que ens tocava era plantejar l'aprovació del pressupost, una eina bàsica per treballar. Va quedar demostrat que hi havia una situació de bloqueig per qüestions més polítiques que de contingut. La moció de confiança ha estat l'opció més responsable i honesta.»
–Però si l'oposició s'entén el poden fer fora de l'alcaldia.
–«Es pot donar la circumstància si s'articula una altra majoria, que s'hauria d'explicar i argumentar.»
–Encara que no tirés endavant una moció de censura, la pèrdua de la moció de confiança el deixa tocat?
–«No, perquè érem conscients que es podia donar. Estem en minoria, però cerquem consensos al més amplis possible. Com que no pot ser hem d'optar per solucions que siguin pràctiques. Tan legítim és una majoria absoluta com que l'equip de govern treballi amb un pressupost.»
–Els seus socis del PSC han afirmat darrerament que els culpables de la situació són vostè i el líder de l'Entesa, Pere Garriga.
–«Aquest és un punt de vista fruit de l'anàlisi política del PSC, però en l'acció de govern no hi ha cap mena de discrepància.»

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.