Política

Empresaris catalans impulsen la campanya ‘Fem Pinya' contra el procés sobiranista

Mariano Ganduxer, Joaquim Molins López-Rodó, Joan López Alegre i Josep Maria Galilea encapçalen un col·lectiu que “apel·la al seny i la reflexió davant l'onada independentista”

Asseguren que no estan vinculats a cap partit i que no demanaran el vot per ningú el 25N.

Un grup d'empresaris catalans ha impulsat la campanya Fem Pinya per apel·lar “al seny i a la reflexió davant l'onada independentista”. El col·lectiu, de l'Associació Moviment per Catalunya i Espanya, està encapçalat per l'empresari Mariano Ganduxer, president del Grup Bonanova; Joaquim Molins López-Rodó, professor de Ciència Política a la UAB; l'exdiputat del PP Joan López Alegre, i Josep Maria Galilea. Asseguren que no estan vinculats a cap partit i que no demanaran el vot per ningú el 25N.

De moment, han engegat una primera campanya que sota el títol De veritat que vols això? Pensa-t'ho, en català i castellà, per anunciar-se a mitjans i enganxar cartells a diverses tanques publicitàries. N'han col·locat a Mollet, Terrassa, Sant Boi, Badalona, Santa Coloma de Gramenet i a l'entrada a Barcelona per la C-58, entre d'altres “punts estratègics” de Barcelona i l'àrea metropolitana, expliquen. Als cartells s'hi pot veure un agent dels Mossos d'Esquadra i un altre de la Guàrdia Civil armats a banda i banda d'una hipotètica frontera entre Catalunya i Espanya.

El col·lectiu fa una crida als ciutadans per “participar en el finançament de la campanya a través d'aportacions econòmiques”. Els diners, asseguren, “s'utilitzaran per promoure una reflexió serena”.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.