Política

Patriotes de cap a peus

Els creadors de les primeres vambes independentistes tornen a la càrrega i treuen quinze nous models al mercat

Vamcats va vendre 15.000 parells de sabatilles i va facturar més d'un milió en només sis mesos

Els impulsors de les vamcats, les primeres vambes independentistes que van irrompre l'any passat al mercat català i que van causar una autèntica sensació traduïda en quinze mil parells venuts i més d'un milió d'euros facturats en només sis mesos, tornen a la càrrega. Josep i Guillem Soldevila, pare i fill respectivament, presenten aquests dies una quinzena de nous models que es poden trobar en els punts de venda habitual –botigues i internet– i en diverses fires independentistes o d'artesania d'arreu del territori. L'objectiu és donar resposta a la magnífica acollida que va tenir el producte en la fase inicial i evitar col·lapses com el que els va obligar a vendre les sabatilles sota comanda prèvia durant el Nadal, com a conseqüència del fet que l'elevadíssima demanda va esgotar els estocs.

Entre les novetats, tres models inspirats en banderes –la senyera, la ikurrina i la ikurrina verda–, un model Sarrià –blanc-i-blau i expressament dedicat als seguidors de l'Espanyol– i altres dissenys per als practicants de futbol, futbol sala i excursionisme. Per últim, una línia femenina de colors estridents i batejada amb el nom de diverses cales del territori, com ara Pelosa o Tamariu.

L'estudi GS, empresa on treballava l'actual director de Vamcats, Guillem Soldevila, va ser l'encarregada de portar la comunicació de la I Marxa cap a la Independència del passat juny. La idea va sorgir d'aquí, quan es va decidir crear unes vambes que incorporessin l'estelada per promocionar l'acte. L'èxit del cartell va ser absolut i va fer que molta gent preguntés a les xarxes socials on es podien trobar aquelles vambes. Convençuts de l'oportunitat, els Soldevila s'hi van posar de valent i el primer parell de vambes amb l'estelada va sortir al mercat durant el mes d'agost. Segons Soldevila, el repte és ara “consolidar la marca dins del mercat de la moda”.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.