Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Política
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
TORTOSA

El PSC critica el retard en la recuperació de la campanya «Comerç segur», iniciada el 2006

El PSC de Tortosa ha criticat que el govern de Ferran Bel (CiU i ERC) haja trigat més de dos anys a posar en marxa la campanya A Tortosa, comerç segur, que va ser iniciada per l'antiga regidora de Governació, la socialista Consol Cordero, durant la campanya de Nadal del 2006. Dimecres, Bel va presentar la campanya adreçada als comerciants del municipi, que es basa a explicar-los mesures d'autoprotecció i de prevenció, com ara fer els recomptes en llocs tancats i observar bé l'entorn abans de traure els diners de la caixa. Segons el PSC, Bel va incloure la campanya en el pla d'acció municipal (PAM) i després «la va oblidar»; però ara l'ha recuperat «després que s'ha produït una de les pitjors etapes en inseguretat ciutadana al centre comercial».

Darrera actualització ( Dilluns, 22 de febrer del 2010 22:40 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter