Dijous, 24 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Política
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Un grup d'entitats de Canet crea una plataforma per celebrar un referèndum

La societat civil de Canet també ha fet un pas endavant per a la creació d'una plataforma que s'encarregui d'organitzar una consulta popular per a la independència de Catalunya. Els membres de la Coordinadora Canet Decideix! són gent vinculada a la vida associativa del municipi i han convocat una primera reunió oberta a la ciutadania el dia 24 d'octubre al centre parroquial de Canet «per informar i constituir la comissió organitzadora de la consulta».

De moment, la plataforma ha enviat una carta a les diferents entitats locals en què els demana la col·laboració, i ha penjat en el web www.canetdecideix.org un manifest en què deixa constància de la necessitat «de tenir el dret a decidir com volem que sigui el nostre país». La plataforma, que s'emmiralla en el referèndum celebrat a Arenys de Munt el 13 de setembre, ha començat a buscar adhesions a títol individual i ahir a la tarda ja eren prop d'una cinquantena les persones que hi havien donat suport. L'entitat també dóna l'oportunitat als simpatitzants de la proposta per fer una consulta popular per a la independència a Canet de fer aportacions econòmiques que ajudin a pal·liar les despeses que es preveuen si es tira endavant el referèndum.

Darrera actualització ( Dissabte, 17 d'octubre del 2009 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Barcelona/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Barcelona

Asesor Comercial Financiero Barcelona

Fuerza Comercial Consultoria

23/05/12 17:58 - BARCELONA

Gestor telefònic de Cobraments

Abinitio Consulting

23/05/12 17:01 - BARCELONA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Xiular l’himne d’Espanya és una falta de respecte?
Xiular l’himne d’Espanya és una falta de respecte?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter