Dilluns, 13 de febrer del 2012

Torroella de Montgrí
l'Estartit
Tancar la finestra Tancar
Economia
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Guitart Hotels deixarà a l'atur durant un mes entre 85 i 90 empleats de Lloret mentre fa obres a algunes instal·lacions

Una imatge d'arxiu de l'hotel Monterrey, de Lloret de Mar.

El grup Guitart Hotels presentarà un expedient de regulació d'ocupació (ERO) temporal que afectarà un 80% de la plantilla fixa –és dir, entre 85 i 90 empleats del més d'un centenar que hi treballa–. L'ERO tindrà una durada d'un mes i l'empresa argumenta com a causa de la suspensió la necessitat de fer obres de millora en alguns dels seus hotels, segons ha explicat el representant del comitè d'empresa Antonio Cerro. La mesura ja ha estat pactada amb la plantilla, que dimecres a la tarda va ratificar l'acord en assemblea, i es preveu que la setmana que ve es presenti l'ERO al Departament de Treball de la Generalitat.

Inicialment, la proposta de la direcció era tancar un parell de mesos, però finalment s'ha pactat que només serà un mes (del 13 de gener a l'11 de febrer). A part, el personal de manteniment no es veurà afectat per l'expedient. Segons explica Cerro, les principals obres s'han de dur a terme a l'hotel Guitart Central Park. Actualment, però, ja s'estan fent millores al Guitart Monterrey.

«L'empresa ens ha presentat el projecte d'obres i confiem en ella. No entenem que hi hagi cap altre motiu encobert ni tampoc tenim constància que l'empresa estigui en una situació delicada», sosté el representant del comitè, que afegeix: «Recentment s'han obert nous hotels a la Molina i això ens fa pensar que no hi ha cap altra causa.» Per Cerro, ara és un bon moment per fer la remodelació, ja que és un període en què l'ocupació és baixa. De fet, alguns hotels del grup estan tancats per aquestes dates i només obren durant la temporada d'estiu.

El grup Guitart Hotels té una dotzena d'instal·lacions en funcionament (dos a la Molina, un a Barcelona i la resta a Lloret). A part, és una de les empreses que promou la construcció del nou Casino de Lloret, el qual es preveu que obrirà el mes de juny.

Darrera actualització ( Divendres, 11 de desembre del 2009 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Enquesta

Enquesta: La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook