Economia
Els treballadors d'Essa faran 15 dies de vaga
Notícies de ...
Els treballadors d'Estampacions Sabadell (Essa) faran vaga del 14 al 31 de gener per protestar contra la intenció de l'empresa de presentar un altre expedient de reducció de jornada, segons va anunciar ahir el president del comitè d'empresa, Xavier Sinues, de CCOO. Des de l'1 de desembre, els 498 treballadors de la plantilla de l'empresa subministradora del sector de l'automòbil estan afectats per un expedient de regulació d'ocupació temporal que està previst que s'allargui fins al setembre que ve. El 23 de desembre passat la direcció va presentar al Departament de Treball un altre expedient, aquest de reducció de la jornada, que els treballadors rebutgen perquè el consideren «injustificat». Sinues va explicar que ahir la representació sindical va presentar un «contrainforme» a l'autoritat laboral en què considera totalment «injustificada» la pretensió de l'empresa. Sinues va explicar que la vaga convocada serà seguida per la meitat de la plantilla, que a partir de l'11 de gener durà a terme el seu torn de jornada laboral com a conseqüència de la vigència de l'ERO temporal que deixa a casa l'altra meitat de la plantilla.
Publicat a
- El Punt Barcelona 08-01-2010 Pàgina 22
- El Punt Barcelonès Nord 08-01-2010 Pàgina 22
- El Punt Camp de Tarragona i Terres de l'Ebre 08-01-2010 Pàgina 22
- El Punt Maresme 08-01-2010 Pàgina 22
- El Punt Penedès 08-01-2010 Pàgina 22
- El Punt Vallès 08-01-2010 Pàgina 22
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.