La cadena hotelera asiàtica Taj Hotels, Resorts and Palaces i l'empresari José Manuel Lara Bosch s'han interessat per la situació en què es troben els edificis del llegat dels germans Anlló a Sant Feliu de Guíxols. L'interès és tan important que fins i tot responsables del major grup hoteler de l'Índia han viatjat a la Costa Brava per fer un informe exhaustiu de les instal·lacions. Tan Lara com Taj Hotels i d'altres empresaris estan a l'espera que la Generalitat fixi les condicions de la subhasta.
La pugna per adquirir alguna de les propietats del llegat dels germans Anlló ja ha començat. Malgrat que la Generalitat no ha establert encara les condicions de la subhasta, cadenes hoteleres i empresaris d'arreu s'estan interessant per les seves instal·lacions de Sant Feliu.
Dels nou hotels que va heretar i que gestiona la Generalitat, l'Ajuntament n'ha requalificat sis perquè tinguin un ús per a apartaments i els tres restants es mantenen com a oferta turística hotelera. Es tracta dels hotels Panorama, Rex I i Les Noies, que en conjunt aporten unes 400 places hoteleres. Per una altra banda, els hotels Avenida, Regina, Mediterráneo, Regente, Rex II i Montserrat es transformaran en habitatges. Així doncs, l'oferta hotelera de Sant Feliu de Guíxols augmentarà fins a les 2.438 places en els pròxims anys.
El Thyssen, l'atracció
Les possibilitats que generen unes instal·lacions que en l'actualitat estan en desús i el futur turístic que comportarà per a la ciutat la creació del Centre d'Art de Pintura Catalana Carmen Thyssen-Bornemisza atrau empresaris i cadenes hoteleres. Tot i així, també han preguntat per les instal·lacions hoteleres en desús molts particulars, amb no tant de renom com el major grup hoteler de l'Índia o l'empresari català, però que estarien disposats a invertir el seu capital. Aquest degoteig constant que pregunta pel llegat dels Anlló a l'Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols no ha parat des que el consistori i la Generalitat van arribar a l'acord de tirar endavant el projecte que ampliarà l'oferta hotelera al municipi.

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.