Dilluns, 13 de febrer del 2012

Torroella de Montgrí
l'Estartit
Tancar la finestra Tancar
Economia
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Unió de Pagesos reclama «preus justos» per als productes agraris

La concentració d'Unió de Pagesos a Girona. Foto: MANEL LLADÓ.

Unió de Pagesos va portar a terme ahir una acció de protesta davant de diversos supermercats de Catalunya per reclamar «preus justos» per als productes agraris. Les concentracions es van fer davant d'un Mercadona, a Girona; dos Carrefour, a Lleida i Santa Susanna, i un Eroski, a Tarragona. El sindicat manté que la gran distribució «abusa de la posició de domini al mercat per imposar preus ruïnosos als productors agraris i marges comercials abusius per als consumidors». També afirma que a vegades l'etiquetatge dels productes no s'adequa a la normativa. Unió de Pagesos reclama que el sector agrari pugui competir «en igualtat de condicions».

Darrera actualització ( Dissabte, 23 de gener del 2010 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Enquesta

Enquesta: La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook