Dilluns, 13 de febrer del 2012

Torroella de Montgrí
l'Estartit
Tancar la finestra Tancar
Economia
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Un aparador virtual del petit empresari

Uns portals a internet exposen productes i serveis d'establiments de Girona, Salt, Figueres i Roses

La pàgina inicial de Viure a Girona.

Un pollastre a l'ast, un abric, una moto, una llauna de sardines amb tomata, un servei de bugaderia, unes botes, un aquari, un pírcing o una flauta travessera. Són alguns dels productes que es poden consultar a través dels portals d'internet Viurea que ha posat en marxa l'empresa Innovative Social Networks (ISN), de Roses. De moment, ja són operatius els de Girona (www.viureagirona.cat), Salt (www.viureasalt.cat), Figueres (www.viureafigueres.cat) i Roses (www.viurearoses.cat), però se n'obriran vuit més (Olot, Sant Feliu, Banyoles, Lloret, Palamós, Palafrugell, Blanes i Santa Coloma).

Tots els portals Viurea tenen la mateixa estructura, però funcionen independentment. L'objectiu és posar en contacte empresa i consumidor. En realitat, es tracta d'un aparador de productes i no d'una guia d'empreses. L'internauta pot consultar els articles i serveis que ofereixen les empreses adherides al portal –que paguen una quota mensual a partir de 30 euros–. I, si no troba el producte que desitja, el pot sol·licitar a les empreses del ram. No permet, però, la compra de l'article, que s'ha de fer directament a l'establiment. «Ja tenim unes 500 empreses incorporades als portals i un miler de productes», diu Artur Hernández, cap de relacions externes d'ISN.

Les empreses adherides tenen una gestió directa del seu espai i poden renovar setmanalment els productes que presenten, fer ofertes o introduir altres modificacions. Això genera una rotació de productes contínua. I l'usuari es pot registrar i rebre periòdicament informació de les novetats que presenta el portal. En definitiva, és com anar a veure aparadors però sense moure's de casa.

Darrera actualització ( Dimarts, 26 de gener del 2010 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Enquesta

Enquesta: La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook