Dijous, 24 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Economia
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Delegats sindicals acampen al rectorat de la UAB perquè no han pagat un plus al personal

Una pancarta, ahir, a la porta del rectorat. Foto: E.A.

Una trentena de delegats dels sindicats CCOO, UGT i CAU van acampar ahir al despatx del vicegerent de Recursos Humans de la UAB per protestar per l'impagament de l'anomenat plus conveni a la plantilla laboral del personal d'administració i serveis (PAS). La gerència universitària admet, en un comunicat, que el conveni col·lectiu estableix «que el mes de gener del 2010 s'efectuarà un únic pagament de 325 euros» a tot el PAS laboral, però no l'han satisfet perquè han trobat una «contradicció» en les partides pressupostàries que la Generalitat i l'Estat destinen a les universitats públiques catalanes.

La situació afecta prop d'un miler d'empleats que treballen sense plaça de funcionari en les set universitats públiques, però la protesta només s'ha iniciat al campus de Bellaterra. Els representants sindicals es van reunir ahir a primera hora amb el gerent, Santiago Guerrero, per «reclamar-ne el pagament immediat», va apuntar Juan Manuel Gómiz, delegat de CCOO. Els sindicats retreuen a l'equip rector que «ara no hi ha diners per al plus però sí que n'hi havia quan van aprovar apujar-se les retribucions».

Darrera actualització ( Dimarts, 2 de febrer del 2010 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Barcelona/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Barcelona

Asesor Comercial Financiero Barcelona

Fuerza Comercial Consultoria

23/05/12 17:58 - BARCELONA

Gestor telefònic de Cobraments

Abinitio Consulting

23/05/12 17:01 - BARCELONA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Xiular l’himne d’Espanya és una falta de respecte?
Xiular l’himne d’Espanya és una falta de respecte?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter