Els treballadors de la fàbrica Amitech, situada al polígon industrial Venta Nova de Camarles, han acceptat l'expedient de regulació d'ocupació (ERO) que ha presentat l'empresa als serveis territorials de Treball a les Terres de l'Ebre. Així durant el pròxim any aturaran l'activitat un total de 120 dies, amb la previsió de deixar d'anar a treballar un o dos dies per setmana per reduir el volum de producció. «L'empresa pretén reduir la producció, ja que amb la crisi han baixat les comandes», ha explicat el secretari general de CCOO a les Terres de l'Ebre, Josep Casadó. Amitech té una plantilla de 224 treballadors a Camarles i es dedica a la fabricació de canonades, sobretot de polièster reforçat amb fibra de vidre.
El sindicats van acceptar la proposta d'Amitech, ja que l'empresa pagarà un complement als treballadors per tal que les pagues extraordinàries no queden afectades per l'ERO. Aquest és el primer expedient que presenta Amitech en el context de crisi econòmica. Pel que fa a la durada del mateix, en no superar els 120 dies que la plantilla estarà a l'atur, els treballadors poden recuperar aquests dies en cas que finalment l'empresa els hagi d'acomiadar.
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.