La Generalitat senyalitzarà enguany el camí de Sant Jaume de l'Ebre des de Tortosa fins al límit amb Aragó, coincidint amb la celebració de l'any jacobeu. El recorregut comença al portal del Romeu de Tortosa, on s'instal·laran els primers cartells indicatius (de color blau), i acaba 94 quilòmetres més endavant, a la frontera aragonesa.
Tot i que aquest camí començava a la desembocadura de l'Ebre, la direcció general de Turisme ha deixat al marge, de moment, el tram de Tortosa al muntell de les Verges perquè hi ha trams que no són de titularitat pública. «Hi ha 31 senyals que no podrem col·locar perquè el camí no és públic en alguns trams i la Generalitat no hi pot intervenir», va explicar el director general de Turisme, Joan Carles Vilalta, que també va destacar la importància de la branca ebrenca del camí de Sant Jaume. «El portal del Romeu de Tortosa és un dels referents que testimonien la tradició jacobea catalana», va assenyalar Vilalta. El govern ha destinat 550.000 euros a aquest camí.
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.