El Sindicat d'Empleats de Caixa Tarragona (SECT) i el Sindicat d'Estalvis de Catalunya (SEC) preparen el protocol de fusió en vista al procés d'integració de les caixes Tarragona, Catalunya i Manresa. Ambdós sindicats han treballat en una estratègia conjunta al llarg de l'acord laboral del procés de fusió, una unitat d'acció que els ha situat com a segona força sindical en la negociació de l'acord laboral de les tres caixes. La integració dels dos sindicats en una sola organització es produirà un cop s'hagin celebrat les assemblees en què es prengui l'acord definitiu de la fusió de les caixes. La suma dels dos sindicats és el 27,8% dels representants dels treballadors en el conjunt de les tres caixes, en el qual CCOO disposa del 40,5%, la UGT té el 25,7% i la CSICA, el 5,9%.
Economia
tarragona
El Sindicat d'Empleats de Caixa Tarragona i la SEC s'integraran en una sola organització
Notícies de ...
Publicat a
- El Punt Camp de Tarragona i Terres de l'Ebre 14-03-2010 Pàgina 7
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.