Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Economia
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Els empleats de Sony a Castellar volen garanties laborals per escrit

Imatge de la concentració d'ahir al matí. Foto: M.C.B.

Una cinquantena de treballadors de la planta que té Sony a Castellar del Vallès es van concentrar ahir per protestar contra la manera en què s'ha portat la recent venda de la nau. Els empleats estan molt preocupats pel fet d'haver passat a pertànyer a una altra empresa –en concret a CEPL (Companyia Europea de Prestació Logístiques)– i exigeixen que es reflecteixi per escrit la promesa de la nova direcció de mantenir les seves condicions laborals. «Les garanties que ens han donat tan sols són de paraula i, en el futur, la situació pot ser perillosa. Temem acomiadaments amb només 20 dies d'indemnització», afirma el representant de la secció sindical de CCOO Daniel Quiles.

Segons el mateix portaveu del comitè d'empresa, la venda preveu que CEPL es continuï encarregant de la logística de Sony durant dos anys, però també d'altres marques, cosa que suposarà més càrrega de treball per al mateix nombre d'empleats. Per tot plegat, la plantilla de la planta de Castellar del Vallès farà vaga els dies 29, 30 i 31 de març i ha anunciat més concentracions abans i després de cada torn.

Darrera actualització ( Dimecres, 24 de març del 2010 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter