El Consorci de Turisme del Vallès Occidental va organitzar ahir, a la Masia de Can Barra de Sant Quirze, un acte de reconeixement a la tasca dels tres col·lectius que treballen amb productes de la terra i que fomenten la gastronomia comarcal: Cuina Vallès, l'Associació de Mestres Productors Agroalimentaris i la Fundació Miquel Agustí. L'homenatge, que va tenir la presència de diversos alcaldes de la comarca, també va incloure un esmorzar degustació de productes típics de la terra, que com a novetat va estar servit per l'escola d'hostaleria del Vapor Llonch de Sabadell. Els seus alumnes ja fan algunes pràctiques en restaurants de Cuina Vallès, i les converses per fixar un conveni de col·laboració estan molt avançades.
L'acte també va servir de tret de sortida a la Setmana de Cuina Vallès, que tindrà continuïtat avui mateix amb una aula de cuina a Castellar del Vallès.

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.