Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Economia
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Els aqüicultors del Delta comencen una prova pilot de turisme a les muscleres

Una musclera a la badia dels Alfacs. Foto: L.M.

La direcció general de Pesca ha autoritzat la realització d'una prova pilot de turisme a les muscleres de les badies del delta de l'Ebre, una proposta de la Federació de Productors de Mol·luscos del Delta que té el suport dels serveis territorials d'Agricultura i Innovació. El projecte es posarà en marxa al maig i concretament s'oferirà als turistes la possibilitat d'embarcar als ports de l'Ampolla o Deltebre (en el cas del Fangar) i de Sant Carles de la Ràpita (als Alfacs); després d'una passejada per la badia se'ls traslladarà a la musclera autoritzada, on coneixeran el procés de producció d'ostres i musclos i podran fer-ne una degustació. «Les Terres de l'Ebre som la principal zona productora de marisc de Catalunya i aquest és un projecte de futur i innovador, que pot crear riquesa i ocupació», va assenyalar el president de la Federació de Productors de Mol·luscos, José Ramon Castells. Aquest nou producte turístic es donarà a conèixer des de les oficines de turisme i també hi ha empreses del sector (agència de viatges i hotels) que s'han interessat per oferir paquets turístics amb l'opció de visitar una musclera, una opció que en l'àmbit particular ja oferia un productor dels Alfacs, però que ara queda regulada. «Serà una prova però l'objectiu és que es pugui estendre a més aqüicultors i l'activitat turística es converteixi en un complement de la seua renda», va dir el director dels serveis territorials d'Agricultura a l'Ebre, Antoni Espanya. Per la seua banda, el director dels serveis territorials d'Innovació, Josep Felip Monclús, va destacar «el gran atractiu» de les muscleres i del paisatge de les badies. Per avaluar el resultat de la prova s'ha creat una comissió de seguiment formada per Agricultura, Innovació i Salut, els consells comarcals del Baix Ebre i Montsià, els ajuntaments dels municipis afectats, els productors i la Cambra de Comerç.

Darrera actualització ( Divendres, 23 d'abril del 2010 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter