Tortosa obrirà avui les portes de la 66a edició de la fira multisectorial Expoebre i del cinquè saló Ebreambient, que durarà fins al 2 de maig. Tot i que la inauguració oficial no serà fins demà a la tarda, el recinte firal del pavelló de Remolins obrirà al públic avui a partir de les 10.30 h, en una jornada en què l'entrada serà gratuïta. El president de la Generalitat, José Montilla, visitarà la fira divendres a la tarda, coincidint amb la inauguració a càrrec del president del Consell de Cambres de Catalunya, Miquel Valls.
L'Expoebre serà avui l'escenari de la sessió de treball de projectes empresarials Emprèn en femení, i de la reunió del jurat dels I Premis Ebreambient a la Sostenibilitat 2010, una de les novetats. Però l'acte més destacat serà un debat sobre el futur de les Terres de l'Ebre, amb el delegat de la Generalitat, Lluís Salvadó; l'alcalde de Tortosa, Ferran Bel; el secretari general de la UGT a l'Ebre, Wifredo Miró, i el portaveu de la Plataforma en Defensa de l'Ebre (PDE), Manolo Tomàs. El debat ha estat organitzat per Catalunya Informació, que l'emetrà en directe en el programa Esfera pública.
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.