L'associació d'empresaris majoristes de fruita i verdures de Mercagirona va repartir ahir cent quilos de fruita amb l'objectiu de donar-se a conèixer i a “induir el consumidor que mengi fruita”. L'acte es va fer a la Rambla de Girona i es va preparar fruita pelada de 9 varietats diferents amb l'objectiu que tothom qui ho volgués es pogués fer la brotxeta al seu gust. També, i en col·laboració amb la cooperativa Empordàlia de Pau, es va elaborar “la primera sangria gironina” amb quaranta litres de vi de l'Empordà. Per als més menuts es va preparar una sangria sense alcohol feta amb sucs de fruita natural. El gastrònom Pep Nogué va ser l'encarregat de fer la sangria i va afirmar que, tot i que a priori és un producte considerat de poc prestigi, si es fa amb fruita de qualitat i amb vi de l'Empordà es converteix en una beguda deliciosa.
Dolors Núñez i Pasqual Vidal, de l'associació de majoristes de Mercagirona, van assegurar que la campanya tindrà continuïtat a través d'altres actes, perquè “per desgràcia el consumidor no coneix gaire les fruites de qualitat”. “La gent pensa que comprar préssec és igual a tot arreu. Pel que fa al que es produeix a Girona, ni el seu calibre, ni la maduració, ni l'origen tenen res a veure amb el que es ven a la majoria de les grans superfícies”, va explicar Núñez.

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.