Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Economia
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Furas es converteix en una immobiliària i trasllada la seva seu a Esplugues

La nova societat es denomina Immobiliària Pietor i es dedica a la compra, venda, promoció i arrendament d'immobles

Furas, empresa de cablejat encapçalada pel president de la patronal Pimec, Josep González, que va tancar una fàbrica a Piera (Anoia) i va vendre alguns dels actius a la companyia alemanya Leoni, s'ha convertit en una immobiliària i ha traslladat la seva seu social a Esplugues de Llobregat (Baix Llobregat).

La nova societat es denomina Immobiliària Pietor i es dedica a la compra, venda, promoció i arrendament de béns immobles, segons l'acord adoptat en l'última junta d'accionistes de Furas.
La nova companyia ha traslladat la seu social de Piera a Esplugues de Llobregat després que Josep González, principal propietari de Furas, arribés a final de juliol a un acord per vendre alguns dels actius d'aquesta última empresa al competidor germànic Leoni.

Arran de l'acord, González també és assessor extern de la multinacional alemanya, que ha assumit gran part de l'activitat de Furas, a més de la seva cartera de clients, les seves existències i la seva maquinària a través de la societat Leoni-Furas.

Furas, que va acumular dos exercicis (2005 i 2006) amb unes pèrdues globals de 916.000 euros, va arribar a mitjan d'any a un acord amb els sindicats UGT, CCOO i CGT per tancar una de les seves dues plantes a Piera i acomiadar a 94 treballadors.

Trasllat al Marroc
El procés de tancament d'aquesta fàbrica culminarà el mes de març de 2008 i gran part de la seva producció es traslladarà a la planta marroquina del grup, ubicada a Casablanca, on es preveuen noves contractacions de personal.

González, que controlava el 55% del capital de Furas, manté la propietat de la planta de Torà (Segarra), que ha estat llogada a Leoni a través d'un contracte de llarga durada, i encara no ha decidit què farà amb la factoria de Piera que tancarà, encara que ha reconegut que probablement serà venuda.

Els primers dotze afectats per l'ajust de plantilla abandonaran els seus llocs el pròxim 26 d'octubre, segons que han informat fonts sindicals.

El president de Pimec ha estat vinculat des de fa temps al sector immobiliari, primer a través de la societat Afany, ja extingida, i després com a accionista de Naus Piera.
Darrera actualització ( Dijous, 26 d'agost del 2010 18:01 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter