Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Economia
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Els empleats de Sysmo d'Abrera i Pamplona inicien aquest dimecres la negociació conjunta de l'ERO presentat per l'empresa

ZONA METROPOLITANA

Aquest dimecres, 12 de desembre, a partir de les deu del matí està previst que se celebri a la Delegació Territorial del Departament de Treball de Barcelona la primera reunió de mediació entre la direcció i els treballadors de Sysmo. La negociació es durà a terme per dictamen judicial conjuntament tant per la planta d'Abrera com la de Pamplona, on hi ha uns 95 i 120 treballadors, respectivament, afectats per un ERO que la proveïdora de Seat ha presentat en el marc d'un concurs d'acreedors després de declarar-se en situació de suspensió de pagaments.

Excepte 16 treballadors d'Abrera que continuen actualment treballant per l'automobilística Opel, els 95 restants de la planta així com tota la plantilla de Pamplona estan sense feina des del passat 5 d'octubre, dia en què l'empresa els va atorgar de forma unilateral un permís retribuït.
Darrera actualització ( Dilluns, 30 d'agost del 2010 18:55 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter