El govern espanyol ofereix ampliar fins a l'1 de juny el període que marcarà el sector d'aturats sense subsidi que es podran acollir a l'ajut dels 420 euros, però la proposta ha estat considerada "insuficient" pels sindicats.
El ministeri ha posat aquesta oferta sobre la taula en un sopar aquest dilluns a la nit, i la trobada no s'ha acabat fins passada la mitjanit.
El departament de Celestino Corbacho accepta, doncs, revisar les condicions i obrir el ventall dos mesos més del previst, ja que la seva proposta inicial és que l'ajut comencés a comptar des de l'1 d'agost: només els aturats que haguessin perdut el subsidi a partir de l'1 de agost estaven inclosos en el primer plantejament, que és el vigent fins ara.
Els sindicats CCOO i UGT reclamen que tots els aturats que hagin perdut el subsidi aquest any, des de l'1 de gener, es puguin acollir al nou ajut, però el govern s'hi resisteix. Ara, l'executiu presentarà la seva proposta als grups parlamentaris del Congrés, que és on s'ha de validar el decret que estableix aquesta nova subvenció.
Economia
El govern espanyol ofereix ampliar fins a l'1 de juny els 420 euros
És l'oferta de l'executiu als sindicats, que la troben insuficient i reclamen retroactivitat fins a l'1 de gener
Notícies relacionades
- La Loapa de l'Inem
- Corbacho diu que els govern autonòmics també hauran de pagar l'ajuda de 420 euros
- Els aturats sense subsidi des de l'1 de gener podran demanar els 420 euros a partir de demà
- Serna sobre a completar lajut estatal de 420 euros
- L'Estat espanyol es compromet a millorar la informació sobre l'ajuda de 420 euros als desocupats
- Els aturats que hagin esgotat la seva prestació ja poden sol·licitar els 420 euros
- Lajuda de 420 euros exclou el 70% daturats sense subsidi
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.