La vaga convocada per la tripulació de cabina de l'aerolínia British Airways ha obligat a cancel·lar aquest dijous tres sortides des de Barcelona a Londres.
Amb aquests ja són 21 els vols cancel·lats des de dilluns i està previst que la vaga s'allargui fins aquest divendres si les negociacions entre sindicats i patronal no avancen.
Els vols afectats per la protesta són el d'un quart de vuit del matí, el de les 09.20 i el de les 16.30 hores.
La vaga va començar dilluns després que els treballadors de cabina de British Airways oferissin diumenge desconvocar la protesta de cinc dies si la companyia introduïa de nou els avantatges de viatges que tenen els empleats, que es van eliminar com a conseqüència de la vaga del mes de març.
La protesta d'aquesta setmana serà la primera d'una sèrie de tres vagues previstes pels treballadors si no es resol la disputa sobre els canvis en les condicions de feina i els salaris que enfronten l'empresa i els sindicats des de fa un any.
Economia
La vaga de British Airways provoca tres noves cancel·lacions a l'aeroport del Prat
Ja s'han suspès 21 vols des de dilluns i està previst que la vaga s'allargui fins aquest divendres
Notícies relacionades
- Sis nous vols cancel·lats aquest dimecres a l'aeroport del Prat per la vaga de British Airways
- 6 vols cancel·lats entre el Prat i Heathrow per la vaga dels tripulants de cabina de British Airways
- La vaga de British Airways fa cancel·lar cins vols entre Londres i l'aeroport d'El Prat
- Vuit vols cancel·lats entre Barcelona i el Regne Unit en el segon dia de vaga de British Airways
- La vaga de tripulació de British Airways cancel·la set vols que havien d'operar al Prat
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.