Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Economia
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Corbacho reitera que cal obrir un debat sobre la reforma de la jubilació

Assegura que la situació econòmica començarà a canviar a l'estiu

El ministre de Treball, Celestino Corbacho, ha reiterat aquest dilluns que cal obrir un debat sobre la reforma de l'edat de jubilació, que el govern espanyol vol retardar fins als 67. La reforma, ha assegurat, "ve motivada pels canvis demogràfics que es produiran d'aquí a 20 anys". Si ara hi ha 8 milions de jubilats, al 2020 n'hi haurà 10,5 milions i al 2050 aquest sector dels més grans de 65 anys representarà el 50% de la població.  A més, ha remarcat que la proposta del govern espanyol, que podria entrar en vigor el 2013, "no tindria sentit com a mesura immediata, quan el mercat està destruint llocs de treball".


"Hi haurà més gent que no treballarà i més gent amb pensió. Hem d'aguantar el pes econòmic amb la gent que treballa", ha assegurat Corbacho per justificar la necessitat d'obrir un debat sobre aquesta qüestió i deixar oberta la porta a retardar l'edat de la jubilació.

A més, ha tornat a reiterar que hi ha sectors, com el financer, que han fet prejubilacions per ajustar la plantilla quan tenen beneficis. "No pot ser que les prejubilacions vagin a càrrec dels pressupostos", ha explicat. També ha remarcat que també cal plantejar unes jornades laborals més flexibles que permetin no haver de treballar el 100% de l'horari laboral. "L'objectiu és que hi hagi el més gran nombre de persones dins el mercat de treball", ha afirmat.

Sobre la crisi econòmica, Corbacho s'ha mostrat convençut que a l'inici de l'estiu, a finals de juny o principis de juliol, començarà a canviar l'actual situació d'atur que hi ha "tret que hi hagi alguna cosa que alteri les previsions de caràcter econòmic".
Darrera actualització ( Dissabte, 4 de setembre del 2010 05:51 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter