Divendres, 10 de febrer del 2012

Tancar la finestra Tancar
Economia
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Les marques blanques guanyen pes en la compra

Entre els productes d'alimentació la quota més elevada per a les marques blanques correspon a les conserves seguides de la llet i els batuts

La penetració de les marques del distribuïdor o blanques continua guanyant pes en el cistell de la compra dels ciutadans espanyols.

Segons l'últim informe de la consultora IRI, la penetració de les marques blanques sobre el total de les vendes ha experimentat un fort creixement des de finals del 2007, quan es va produir l'augment del preu en les matèries primeres, i ha arribat fins al 38 per cent en el segon trimestre d'aquest any del total de vendes.

La quota de la marca del distribuïdor té un pes més important en els productes frescos, amb el 44 per cent de les vendes, però és inferior en articles de drogueria i perfumeria (41,7 per cent), alimentació i begudes (34 per cent) i productes per a nadons i nens (19,5 per cent).

Per seccions, entre els productes d'alimentació la quota més elevada per a les marques blanques correspon a les conserves (55 per cent), seguides de la llet i els batuts (41 per cent).

Per fer front a aquesta competència, les marques tradicionals estan abaratint els seus productes, segons el estudi de la consultora IRI.
Darrera actualització ( Dissabte, 4 de setembre del 2010 19:16 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Sabadell/Local la pàgina d'entrada

Enquesta

Enquesta: Us sembla que CiU i PP arribaran a un pacte per a tota la legislatura?
Us sembla que CiU i PP arribaran a un pacte per a tota la legislatura?
 

Tradueix-nos - Translate