Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Economia
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Sant Just Decideix acusa Montilla de témer les urnes i anuncia una participació del 19,77%

Els organitzadors de la votació sobre la independència a la ciutat on viu retreuen al president de la Generalitat que no hagi acudit a les urnes

El portaveu de Sant Just Decideix, Roger Cònsul, ha lamentat que el president de la Generalitat i veí d'aquesta ciutat del Baix Llobregat, José Montilla, no hagi participat en la consulta sobre la independència. Tampoc ho ha fet l'alcalde de la ciutat, Josep Perpinyà, també del PSC. "La no resposta del PSC ha estat un menyspreu cap a les consultes", ha lamentat Cònsul, que ha afegit que "tenen por de les urnes" i que "no accepten la democràcia quan no passa pel seu sedàs".

A Sant Just s'ha registrat una participació del 19,77% del cens. A Pallejà han votat un 13,44% dels empadronats, i a Corbera de Llobregat, pels volts del 15%.

A Sant Just han votat 2.376 persones, ha indicat Cònsul. El portaveu ha evitat comentar aquestes dades. "Com més alta hagués estat la participació, millor, però creiem que els percentatges no són el més important", ha opinat el portaveu de Sant Just Decideix. També ha assegurat que aquest percentatge supera el dels vots obtinguts per CiU, ERC i ICV plegats en les eleccions locals.

A l'espera de conèixer els resultats exactes de participació que s'han assolit a tot Catalunya, que frega el 20% en  aquesta tercera onada de consultes, Cònsul ja ha aventurat que Sant Just Desvern serà a la franja alta.

Cònsul ha reiterat la seva satisfacció per la visita del president del Barça, Joan Laporta, que ha passat per la ciutat durant la jornada. "El president de Catalunya no ens ha visitat, però sí que ho ha fet l'altre president de Catalunya", ha dit fent broma.

Sant Just era una de les set ciutats del Baix Llobregat que aquest diumenge organitzava una consulta. Aquest dissabte ja es va avançar Esparreguera. Allà, la consulta va atreure a un 15,8% dels ciutadans majors de 16 anys empadronats al municipi.

També s'han celebrat consultes a Pallejà, on la participació ha estat del 13,44%. Hi han votat 1.197 persones de les 8.908 que hi ha empadronades a la vila i són majors de 16 anys. A Corbera, la participació ha superat el 15%, tot i que l'organització encara no té les dades definitives perquè està acabant d'introduir els vots anticipats. Aquest diumenge han acudit a les urnes 1.279 persones, i unes 600 van votar abans. En el cens de Corbera hi ha 12.015 persones majors de 16 anys.
Darrera actualització ( Dissabte, 4 de setembre del 2010 22:44 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter