L'oferta d'habitatges de lloguer amb un preu inferior a mil euros a Barcelona ha augmentat un 660% en dos anys. En el cas de Madrid la tendència és la mateixa però menys acusada, ja que l'increment es queda en el 413%.
Per a aquest any, les previsions són similars i s'espera que els preus continuïn el seu reajustament. El segment de pisos amb lloguers per sota dels mil euros ha passat a representar el 61,6% de tots els habitatges anunciats a Barcelona. A 2007, aquest segment suposava menys del 30% de l'oferta.
Un altre factor que ha influït és el canvi de tendència en els preus, que ha suposat una baixada en els preus dels pisos de lloguer de gairebé el 15%. A més, les mesures del govern espanyol per fomentar el lloguer han donat més seguretat als propietaris i han facilitat la sortida al mercat de nous habitatges.
Economia
La crisi multiplica per sis l'oferta d'habitatge de lloguer per sota de mil euros a Barcelona
La baixada fins a un 15% dels preus dels lloguers ha potenciat aquesta tendència a la ciutat comtal
Notícies relacionades
Notícies de ...
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.