Més de 60.000 treballadors de Correus estan cridats a participar aquest dijous en una jornada de vaga de 24 hores convocada per CCOO, CGT, CSI i el Sindicat Lliure, per reivindicar que la prestació del servei mantingui la titularitat estatal.
Els sindicats han convocat la vaga arran de la divulgació de l'avantprojecte de llei postal aprovat pel consell de ministres el 14 de maig, que preveu la creació d'un mercat de lliure competència pel que fa al negoci postal i la privatització del servei. Els col·lectius de treballadors reivindiquen un postal universal i el seu finançament "íntegre" per part de l'Estat espanyol. CCOO ha fet públic un comunicat en el qual marca l'objectiu que el seguiment de la vaga sigui superior al 75% de la plantilla de l'empresa pública més gran de l'Estat.
Els sindicats han anunciat també que organitzaran piquets per "evitar les pressions de l'empresa" sobre els treballadors aquest dimecres a la nit i durant tot el dijous. Dijous, els sindicats han convocat una manifestació a Madrid davant de la seu del Ministeri d'Hisenda.
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.