Cirsa estudia una oferta de la multinacional Ficosa i del grup Comsa-Emte per col·laborar en projectes estratègics conjunts. Fonts del grup d'oci i joc terrassenc van descartar que es converteixi en el tercer soci en l'assumpció de les instal·lacions de Sony a Viladecavalls. El grup de Manuel Lao va començar a parlar amb la multinacional japonesa fa nou mesos. Al juliol, les dues companyies van arribar a l'acord pel qual Sony proveiria Cirsa components de les plaques de les màquines escurabutxaques. El subministrament es faria al novembre. Amb l'aparició en escena de Ficosa i Comsa-Emte, no canvia res, ja que l'acord es manté. A més, la multinacional de les famílies Pujol i Tarragó han manifestat el seu interès “per ser més proactius i estudiar projectes conjunts”.
Un 21% més de benefici
Cirsa ha tancat el primer semestre d'aquest exercici amb un benefici operatiu de 123,8 milions d'euros, que suposa un increment d'un 21% respecte a l'any passat. El grup de Manuel Lao va obtenir uns ingressos d'explotació de 858,9 milions d'euros, un 5,4% més que en el mateix període que l'any passat.
Segons la companyia d'oci i joc terrassenca, la millora d'ingressos ha estat derivada de la consolidació de les inversions de l'Amèrica Llatina i les polítiques d'optimització de processos. El grup espera el llançament imminent del projecte d'implantació de videoloteries a Itàlia.

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.